facebook tracking
Enhet

Kommunikation och Marknad

Connect

Vi är navet i Brandskyddsföreningens arbete med att sprida visionen om ett brandsäkrare Sverige. Vi marknadsför utbildningar, konferenser och seminarier, sköter pressfrågor och driver opinionsbildning. Samtidigt ser vi till att Brandskyddsföreningen syns i sociala medier, att hemsidan är uppdaterad och att webbutiken fungerar på bästa sätt och att kunder och medlemmar hålls uppdaterade i aktuella brandsäkerhetsfrågor.

Allt vi gör ska i slutändan stärka Brandskyddsföreningens varumärke. Ett arbete som underlättas av att marknad och kommunikation ligger på samma enhet. Här jobbar marknadskoordinatorer tätt ihop med marknadsassistent, pressansvarig, webbredaktör, grafisk designer, digital redaktör och content manager. Att sitta tillsammans är en styrka tycker vi - det gör att vi kan dra nytta av varandras klokskap.

Brandskyddsföreningen är ett kunskapscentrum för brandsäkerhet med ett gemensamt mål att minska antal bränder och skadekostnader. Just därför kan vi lova dig ett omväxlande, roligt och utvecklande arbete då du alltid kommer att vara inblandad i något av organisationens alla marknadsförings- och kommunikationsprojekt. Och inte minst så får du engagerade och roliga kollegor!

Connect

Connecta med oss för att hålla dig uppdaterad med nya jobb.

Blir du en del av oss har du möjlighet att

Arbeta i en organisation där du får göra samhällsnytta

Hos oss är vägen från idé till resultat kort. Egna initiativ välkomnas och organisationen präglas av engagemang, förtroende och ambition. Här har du med andra ord möjlighet att göra skillnad och känna att du gör samhällsnytta.

Arbeta i en prestigelös kultur

Vi är måna om vår prestigelösa kultur och tror på att skapa möten mellan våra olika enheter. För att uppmuntra detta har våra medarbetare möjlighet att delta i olika tvärfunktionella grupper där man arbetar i olika utvecklingsprojekt över enhetsgränserna.

Ta del av trivselaktiviteter

Löpning på lunchen, massage varannan vecka, kör, medarbetardagar och sommar- och julfester. Det är några av våra gemensamma aktiviteter. Vår trivselgrupp ser också till att styra upp deltagande i motionslopp och den årliga femkampen på Gröna Lund.

Stockholm, Liljeholmen

Årstaängsvägen 21C
117 43 Stockholm Vägbeskrivning 08-588 474 00

Jobbar du redan på Brandskyddsföreningen?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

@brandskyddsforeningen.se
  • Björn Almberger