Enhet

Kommunikation och Marknad

Connect

Vi är navet i Brandskyddsföreningens arbete med att sprida visionen om ett brandsäkrare Sverige. Vi marknadsför utbildningar, konferenser och seminarier, sköter pressfrågor och driver opinionsbildning. Samtidigt ser vi till att Brandskyddsföreningen syns i sociala medier, att hemsidan är uppdaterad och att webbutiken fungerar på bästa sätt och att kunder och medlemmar hålls uppdaterade i aktuella brandsäkerhetsfrågor.

Allt vi gör ska i slutändan stärka Brandskyddsföreningens varumärke. Ett arbete som underlättas av att marknad och kommunikation ligger på samma enhet. Här jobbar marknadskoordinatorer tätt ihop med marknadsassistent, pressansvarig, webbredaktör, grafisk designer, digital redaktör och content manager. Att sitta tillsammans är en styrka tycker vi - det gör att vi kan dra nytta av varandras klokskap.

Brandskyddsföreningen är ett kunskapscentrum för brandsäkerhet med ett gemensamt mål att minska antal bränder och skadekostnader. Just därför kan vi lova dig ett omväxlande, roligt och utvecklande arbete då du alltid kommer att vara inblandad i något av organisationens alla marknadsförings- och kommunikationsprojekt. Och inte minst så får du engagerade och roliga kollegor!

Connect

Connecta med oss för att hålla dig uppdaterad med nya jobb.

Stockholm, Liljeholmen

Årstaängsvägen 21C
117 43 Stockholm Vägbeskrivning 08-588 474 00 View page

Jobbar du redan på Brandskyddsföreningen?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

@brandskyddsforeningen.se
  • Björn Almberger