facebook tracking
Enhet

Affärsutveckling och försäljning

Connect

Vill du göra affärer och samtidigt vara med och bidra till ett brandsäkrare Sverige? Då är du rätt person för vårt team på Brandskyddsföreningen.

Vi är enheten som ser till att skapa bättre och lönsamma affärer där kunden får ökad kunskap inom brandsäkerhet och samtidigt investerar i ett brandsäkrare Sverige.

Vi ansvarar för affärerna i samtliga delar av vår verksamhet i allt från utbildningar, förlag, seminarier, Elbesiktning, Heta Arbeten® till vår restvärderäddningsverksamhet. Du möter kunder från privata bolag, räddningstjänsten, försäkringsbolag, statliga myndigheter till kommuner. Våra produkter och tjänster ger ökad kunskap till organisationer i Sverige, samtidigt som våra nätverk sträcker sig långt utanför landets gränser.

På vår enhet får du ständigt intressanta och roliga utmaningar som stimulerar vardagen och skapar en positiv arbetsplats.

Connect

Connecta med oss för att hålla dig uppdaterad med nya jobb.

Blir du en del av oss har du möjlighet att

Arbeta i en organisation där du får göra samhällsnytta

Hos oss är vägen från idé till resultat kort. Egna initiativ välkomnas och organisationen präglas av engagemang, förtroende och ambition. Här har du med andra ord möjlighet att göra skillnad och känna att du gör samhällsnytta.

Arbeta i en prestigelös kultur

Vi är måna om vår prestigelösa kultur och tror på att skapa möten mellan våra olika enheter. För att uppmuntra detta har våra medarbetare möjlighet att delta i olika tvärfunktionella grupper där man arbetar i olika utvecklingsprojekt över enhetsgränserna.

Ta del av trivselaktiviteter

Löpning på lunchen, massage varannan vecka, kör, medarbetardagar och sommar- och julfester. Det är några av våra gemensamma aktiviteter. Vår trivselgrupp ser också till att styra upp deltagande i motionslopp och den årliga femkampen på Gröna Lund.

Stockholm, Liljeholmen

Årstaängsvägen 21C
117 43 Stockholm Vägbeskrivning 08-588 474 00

Jobbar du redan på Brandskyddsföreningen?

Var med i rekryteringen och hitta din nästa kollega!

@brandskyddsforeningen.se
  • Björn Almberger